Monday, August 23, 2010

betTer sWeet persahabatn

sambong2, k.. bile aku tggl kan alam sekolah menengah, aku masuk dalam satu faasa yg sangt mencabar.. alam institut pengajian tggi.. memang payah.. 1. bab aku jaoh sangat dari famili. 2. bab aku rasa aku belum sesuai tuk berjaohan dari famili.3. bab aku x boleh hidup tanpa famili aku..
tapi sampai bile?? tu la fungsi nya kawan.. sahabat.. org yg paling dekat ngn kita tatkala mak n ayah terlampau jaoh n tak ade sape nak jage n lihat kite.. tegor kite bile kita buat silap.. KPJ INTERNATIONAL COLLEGE OF NURSING AND HEALTH SCIENCE.. ni la tempat aku mula menapak n belajar untuk kerjaya aku.. aku pilih jalan ni n aku berada dalam 1 tahap dimane aku kena fokus dalam bidang ni.. NURSING.. related to nyawa org.. bile aku sampai cni jer, mula da talian persahabatan tu terbina.. macam2 org yg aku jumpa.. ssh nak cakap sebab terlampau variety.. huhu~~ gambar ni tyme aku baru masuk..
ni gambar aku n mag.. kiteowg budak srawak.. tyme ni mmg aku macam kera sumbang.. x tao nak bergaol sebab for the 1st tyme aku berjaohan dengn famili terlampau lame.. home sick la katakan.. tp bile aku da kenal sorg budak ni, baru aku sedar, ade jugak budak yg sudi berkawan ngn aku.. MUADZ.. hehehe.. sory muadz lau aku ade wat salah kat ko.. hehehe.. walaupon dye mude dari aku, tp die sangat baik.. ni la dye...
die sangt comel n die la satu2 nye manusia yg paham aku.. hehehe.. thanx muadz sebab sudi jadi bezfren aku.. hehehe..
tp biasa lah.. nama pon bersahabat kan.. masti ade pasang n surutnye.. kadang2 mzti ade selisih pendapat.. tu baru la seronok bab kite boleh kenal perangai masing2.. kan2..
ok.. t sambung lagi.. mao studyyyyy!!!! assalamualaikum

No comments:

Post a Comment