Sunday, August 22, 2010

sahaBat

tak lengkap kehidupan kita kalu tak ade sahabat dalah hidup nih.. betul x?? bercakap dari pengalaman.. hehehe..dalam kita bersahabat, macam2 benda kita akan lalui.. best ade, x best pon ade.. tp nak wat macam mane.. tu la name nye persahabatan.. yg penting, persahabatan @ dalam BI nye friendship adalah satu ikatan yg sangat suci, x macam percintaan, hubungan antara 2 hati jew.. persahabatan link die sangat besar.. kite boleh jalinkan persahabatn dengan sesiapa jew kita nak..
Macam hidup aku sendiri, start dari aku sekolah rendah sampai la aku tingkatan 6, kawan2 aku kat srawak still dalam ingatan aku.. susah gilerb bnak lupe sebab banyak da kenangan yg kteowg lalui bersama.. arshad, amirul islam, fakhrul, siti nur aisyah, siti fatimah, romi.. ni kawan2 kat skul rendah lame, sk stapok kuching.. bile aku pindah ke sk pajar sejingkat plak, aku jumpe, pizah, nasrul, arrzahara, cila noh, tiqah, rozza, pizan, n banyak agy.. aku pon da lupe bab terlampau banyak.. bile masuk skul menengah algi bez.. macam2 kawan n karenah aku jumpe.. ade yg terlampau fokus ngn study, ade yg main2, ade yg angau bercinta, ade yg nak tiru gaya cikgu la, ade yg x habiz2 nak bergadoh pasal jantan la.. huh~~ macam2 ade, tp tu la manusia yg bergelar sahabat aku.. hehehe.. harap2 aku x tergolong antara org yg didalam nih.. hehehe.. lagi2 bila aku ditabalkan jadi ketua pengawas SMK BAKO.. kelakar giler.. tyme tu da la tak tau pape.. jumpe plak ngn macam2 jenis org.. time ni la ade org yg bkn kawan aku, mengaku kawan.. asal datang lambat je tunjuk la muke poyo dye.. tp padahal nak mintak ak x tulis nama die la tuh..hehehe.. ak peduli ape.. kawan aku sendiri pon aku tulis, ni kan plak org yg aku  x kenal... ngee~~
yg bez nye. bile aku nak berhenti skolah (form 6) bab dapat masuk KPJ, sedih sanagt time tuh.. aku da tgglkan kawan2 baik aku, budak2 upper 6(1&2).. sedih giler.. capix, teyhah, chaol, sharon., zamlee,yus, dillah,pit,iza, roland, aimi, pipa, noor, lina, am, rasit, chem, mira, n banyalk lagi mane yg aku x sebut..
ni la dieorg..
sedih sangat sebab terpakse tggl kn dieorg.. ump, nak g solat jap, t sambung balik.. ngee~~ salam

No comments:

Post a Comment